więcej o fltrze DPF/FAP, działaniu, kiedy się włącza/wyłącza, itp:
filtr cząstek stałych
Zwiń
X
-
w skodach nie macie co nazekac... w Oplach tu sa problemy z DPF , w zaleznosci od silnika potrafi sie wypalac w miescie miedzy 200 a 400 km, na trasie miedzy 400 a 800 , czasami zadziej, w zaleznosci od modelu ,
Bardzo źle zrobione g-wno , ja mam silnik w którym DPF na mieście wypala się co 200 km. do niedawna byłem przekonany ze jest coś popsute , okazało się jednak ze ten silnik który w nazwie ma "eco-flex"" tak włąsnie ma , powinien spalać 5,5 l na mieście a pali 6,5 - 7 z uwagi na często wypalający się DPF , Co prawda w trasie przy prędkości 120km nie jest to zauważalne wiec nie wpływa bardzo na spalanie , ale w mieście bardzo, Właściciele OPLI z silnikami 1,9 umawiają się na zbiorowe wycinki tego badziewia koszt około 1000 zł , na forach pełno jest ludzi którzy maja z tym problemy gniot potrafi sie zapchać ,wymiana to koszt 4000 zł .
DPF to jedno wielkie oszustwo , niby przechwyca cząstki sadzy i rzeczywiście z rury nie leci czarny dym jednak w czasie wypalania i tak cały syf dostaje się do atmosfery ... TAK wygląda ststyczne wypalanie DPF trwa około 15 minut ... nie musze komentowac
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZolByxrZbUw[/youtube]1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL
Komentarz
-
Komentarz